pondělí 16. června 2014

Další léto v dohledu!

Když jsem tento blog na zakládal, tak hlavním cílem bylo psát na něj zážitky z cestování v létě, na které jsem se tehdy těšil tak moc, že jsem si blog založil už několik měsíců předem. Ta psací nálada paradoxně opadla někdy koncem června a na dost dlouhou dobu jsem zapomněl, že něco takového, jako je blog o cestování, mám. Letos se tomu pokusím vyhnout a jakmile budu někde na cestě a budu mít náladu, budu psát. A že letos bude opravdu o čem psát: síťová jízdenka Deutschland pass, platná měsíc po celém Německu, Sommerticket s dvouměsíční platností po Rakousku a samozřejmě i česká síťovka s názvem "Jízdenka na léto". Po této kombinaci jsem toužil už dlouho a vzhledem k tomu, že letos mám poslední šanci využít německou síťovku za celkem přijatelnou cenu, tak už odolat nesmím. Plány už jsou a zásoby na cesty se pomalu dobírají, takže je docela reálná šance, že skutečně budu touto dobou za dva týdny usínat na louce poblíž Bodamského jezera v Bregenzu. Ale kdoví, co a jak se ještě změní.... byť jedno je jisté - tyto prázdniny budou zase o něco lepší, než ty předchozí!

Žízeň rozhodně nenastane. :o)

2 komentáře:

  1. Taky jsem chtěla využít tu Jízdenku na léto, ale zase z toho sešlo. Loni to totiž ohlásili asi tak týden předem, co už jsem měla naplánovaný celé prázdniny. Takže snad třeba příští rok.

    OdpovědětVymazat
  2. Na léto jsem měl tolik plánů, ale zdá se, že většina z nich ožije: / Přestože jsem se začal učit online obchodování. Z forex broker rating jsem si vybral nejlepší obchodní platformu a teď pracuji doma. Už jsem dostal nějaké peníze!

    OdpovědětVymazat