úterý 7. května 2013

Úvod

Konečně jsem se dokopal k založení blogu o cestování. Plánoval jsem to už opravdu dlouho, ale nikdy jsem se k tomu nedostal. Buďto jsem se na to vykašlal, nebo se mi to jednoduše vykouřilo z hlavy, jako prakticky všecno, krom dvou věci. Dopravy a cestování. Jednoduše objevování světa vlakem. Cestování mě táhlo už odmalička, má matka cestování milovala a díky cestování se seznámila s mým otcem, který byl Dán a já jej jezdil pravidelně navštěvovat. Po mamince jsem tak podědil touhu ochutnávat atmosféru ostatních národů naživo, která se naplňovala především cestami z malého města mezi Ostravou a Olomoucí na dálný sever, do malebného městečka Give, nacházející se na jihu Jutského poloostrova. Těch cest však byla spousta, někdy autem, o mnoho častěji však vlakem. Vrcholem tohoto skandinávského dobrodružství byla cesta na sever Norska v roce 2006, kdy tatínek, který tehdy čile obchodoval s obytnými auty dostal úkol odvést jedno z nich do města Narvik, ležícího hluboko za polárním kruhem. Druhá návštěva Norska nastala naposledy v roce 2010, od té doby už jen do Dánska, jehož návštěvy skončily v loňském roce. Letošní prázdniny budou především ve znamení okolních států, kdy se chystám se spolužákem na týdení dobrodružství v Polsku, nebo ježdění bez zábran po Rakousku na Sommerticket. Na cestách jsem velmi často a každou cestu vlakem si užívám. Ať je to cesta vlakem někam daleko, nebo jen stereotypní dojíždění do školy.

Hezké čtení! :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat